.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیک پنجم با مراجعه روزانه ۵ هزار بیمار مشکوک به کرونا
شمار مراجعان مشکوک به کرونا در مراکز درمانی مازندران روزانه به بیش از ۵ هزار نفر رسیده است.

به گزارش شمال نیوز،  دکتر بابایی سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه روزانه بیش از ۵ هزار نفر مشکوک به کرونا به شمار مراکز بهداشتی زیر پوشش این دانشگاه مراجعه می‌کنند، این رقم را بسیار نگران‌کننده‌ای دانست و گفت: تداوم روند کنونی سبب ایجاد بحران شدید در مراکز درمانی و کنترل کرونا خواهد شد.

او افزود: تخت‌های بیمارستانی در بسیاری از شهرستان‌ها تکمیل شده و در شهر‌های آمل، ساری و قائمشهر تمام بخش‌ها به کرونا اختصاص یافته است.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه حتی بیمارستان‌های بخش خصوصی نیز درگیر پذیرش مبتلایان به کرونا هستند، ادامه داد: با تداوم روند کنونی جایی برای مریض عادی وجود ندارد.

دکتر بابایی گفت: تعداد بستری‌شدگان کرونایی در مازندران به مرز ۲ هزار نفر نزدیک شده است و پس از اسفند۱۳۹۸ این بدترین موج کرونایی در استان است.


او با بیان اینکه شمار فوتی‌های کرونایی در استان نیز در حال افزایش است افزود: پیش بینی می‌شود با عادی‌انگاری و موج تازه مسافرت‌ها به مازندران، شمار مرگ‌های روزانه کرونایی استان بیشتر شود.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: امکانات درمانی شامل تخت‌های بیمارستانی، دارو، تعداد کادر درمان و تجهیزات اکسیژن در وضعیت بهره‌برداری حداکثری قرار دارند.

بابایی از کاهش سطح رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انتقاد کرد و با بیان اینکه دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه هنوز علت اصلی ابتلا به کرونا است، افزود: خسارت کرونا به فعالیت‌های اقتصادی و اصناف سبب شده است موج بزرگی از بی‌خیالی و عادی‌انگاری و بی توجهی به توصیه‌های بهداشتی در مردم ایجاد شود که بسیار خطرناک است.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.373 seconds.